У галереї “Колекція” відкрилася персональна виставка живопису Катерини Косьяненко
На виставці “Антологія” представлено 20 кращих живописних полотен із серій “Календар” і “Тіні забутих предків”. Вперше Косьяненко представила ці серії разом, в тім, як і полотно “Покрова”, котре з поміж тисячі претендентів з усього світу відзначили 1-ю премією Паризького салону. У 2003 році художниця стала переможницею ювілейного 100-го Паризького осіннього салону, відома паризька Галері Селін влаштувала персональну виставку Катерини, а наступного року художниця отримала Грант Президента України. Цей живопис, минаючи всю суєту і повсякденність, повертає нас у часи героїв і святих…
Разом із насиченістю барокового українського живопису твори Катерини Косьяненко залишаються постмодерним феноменом, де, при ближчому розгляді, традиційність виявляється майстерною грою.
Тут у традиції ховається інтелектуальна провокація. “Етнічні” та “автентичні” з першого погляду, живописні серії несуть у собі масу “підводних течій”, натяків, цитат з історії європейського живопису. Вони граються з “класикою” світового мистецтва, міняють місцями образи та інтер’єри, підкреслюють глибину європейської традиції за допомогою традиції української…
Разом із насиченістю барокового українського живопису твори Катерини Косьяненко залишаються постмодерним феноменом, де, при ближчому розгляді, традиційність виявляється майстерною грою.
Тут у традиції ховається інтелектуальна провокація. “Етнічні” та “автентичні” з першого погляду, живописні серії несуть у собі масу “підводних течій”, натяків, цитат з історії європейського живопису. Вони граються з “класикою” світового мистецтва, міняють місцями образи та інтер’єри, підкреслюють глибину європейської традиції за допомогою традиції української…