Виставка живопису “Календар” відбулася при підтримці Гранта Президента України для обдарованої молоді (2004).
Виставка пройшла в галереї Національної спілки художників України “Мистець” у 2005 році. Були присутні: від НСХУ Василь Гурін, Микола Стороженко, Олександр Роготченко, Ліна Стебловська; Настоятель храма Благовіщеня при НаУКМА о.Богдан, Тетіяна Комарова та багато інших.
Співали “Божичі”.
Каталог “Катерина Косьяненко”. К., 2005
Дизайн каталогу – Ірина Смєхнова.
Катерина Косьяненко – яскрава зірка сучасного українського живопису. Самобутній образний світ її картин ототожнюють з незабутніми творами унікальних українських художниць Марії Примаченко, Катерини Білокур. Говорячи про живописну обдарованість молодої художниці, згадують геніальну Тетяну Яблонську.Живопис Катерини Косьяненко називають „мистецьким вибухом”, „автентичним” або „етнографічним фігуративом”. Вона створює незабутні образи, апелює до української старовини, поєднуючи її з сьогоденням сміливим колоритним, суголосним метафоричним живописом, цитуючи іконописні образи, продовжує поетичні традиції українського малярства.Перші „етнографічні” твори були написані Катериною ще в стінах Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Українській темі було присвячено дипломний цикл живописних робіт художниці „Тіні забутих предків” (за твором М.Коцюбинського, 2001-2002 рр.).Своєрідною європейською сенсацією і прем’єрою українського сучасного живопису став твір Катерини Косьяненко „Покрова” („І ntercession ”), який на престижному ювілейному 100-му Осінньому Салоні вПарижі (2003 р.) репрезентував українське мистецтво. Художниця отримала Перший приз вгалузі живопису (Prix des Amis du Salon d’Automne 2003) . В сучасному розділі виставки було представлено більше 1000 творів 900 сучасних художників, вихованців провідних художніх шків – Франція, Італія, Росія, Китай, Болгарія… Серед них експонувалася і українська „Покрова” – яскрава, випромінююча світло, з яскравим національним забарвленням. Тепер ім’я української художниці Катерини Косьяненко назавжди вписано в історію славнозвісного Паризького Осіннього Салону.Після перемоги на Осінньому Салоні, Катерині було запропоновано показати в Парижі персональну виставку. Виставка „ Kateryna Kosyanenko ”, з успіхом демонструвалася в 2004р. в Galerie – Celine , в історичному центрі Парижа. Художниця представила на суд вимогливої паризької публіки твори з циклу „Тіні забутих предків” і нові роботи, написані спеціально для цієї виставки, вони теж були присвячені українській тематиці. Генетична пам’ять потребувала продовження теми календарної обрядовості українців, яку, фактично, було розпочато твором„Покрова”. Виникла ідея проекту „Календар”. Він складається з живописного циклу, здійснення якого у 2004 р. було підтримано грантом Президента України. Живописний цикл „Календар” став відтворенням народних звичаїв та обрядів, що супроводжували православні свята. В творах присутні образи, запозичені з українського іконопису, народні типажі в історичному одязі, предмети побуту, унікальний духовний світ українського етносу. Картини художниці стилістично близькі до творів народного живопису, барокових ікон, але в них народне світосприйняття трансформується у міфологеми та символи сучасного образотворчого мистецтва. Спираючись на народні ідеали краси, художниця інтерпретує світ народних уявлень та фантазій. Її живопис шляхетний, променистий. Витончені, дзвінкі, співучі, гармонійні сполучення і співставлення золотаво-багряних, ясно-червоних, вишнево-брунатних, пронизливо-синіх кольорів наслідують барвисте багатоголосся і ніжну поетику українського народного мистецтва. Тонкий ліризм, багатозначність персоніфікованих, доброзичливих образів, наративність притаманні цим творам. Це зв’язок сьогодення і давнини, вічності і нетривкої миттєвості. . Зв’язок сьогодення і давнини, вічності і нетривкої миттєвості. Професійний прагматизм, прагнення колористичної гармонії, довершеності, виразної стилістичної неповторності і… незахищенність почуттів, чутлива відвертість, висока духовність, усамітненість митця. Всміхнені янголи, лагідні жінки в червоно-багряних запасках, колоритних керсетках, прикрашених витонченими бароковими візерунками, чоловіки з хвацькими козацькими вусами в різнокольорових кунтушах. Ці персонажі живуть в картинах, сповнених веселим гомоном буття і світлим прозорим смутком передчуття неминучого…Живописний цикл „Календар” створювався у 200 3 – 2005 рр. Це картини: „Покрова”,„Сім тополь” (Святого Юрія), „Купання” (день Апостола Симона Зилота), „Золоті Яблука” (Преображення Господнє), „Мандрівники” (день Апостолів Петра і Павла), „Пасіка” (день Теплого Олекси), ”Микола” (Святий Миколай), „Розмова” (Свят-Вечір), „Водохреща”,„Варвара” (Великомучениці Варвара), „Катерина” (Великомучениця Катерина), „Білі птахи” (Благовіщення), „Головосік”, „Ляля” (Леля).